Kristina tar söndag

Klockan är 09.00.
Var ett tag sen jag var uppe vid den här tiden en helgmorgon.
Skönt dock. Lite te o dator innan dagen börjar på riktigt.
Tänker på hur livet ska bli sen, efter Dublin.
Här är trots allt mitt liv och det känns som jag får böjra lite från början när jag packar mina väskor och återvänder till Svea.
16 månader i ett annat land är ändå en lång tid.
Och mycket har hänt.
Livet just nu är en ända stor längtan.
Har lite svårt att njuta av tiden som är kvar här känner jag.
Först längtar jag till Italien.
Har aldrig behövt semester så mycket som jag gör nu.
Ska bli så skönt att helt koppla bort ALLT och bara njuta av ledighet.
Kommer ihåg nu att jag drömt flera gånger om mitt egna dygn i Rom,där jag ska svassa runt med mig själv och kameran.
Sen längtar jag till Sverigesommar och ledighet.
Och en massa massa massa till min lilla Bengt.
Är faktiskt svårt att vara ifrån sin hund i ett halvår.
Usch o fy för det.
Bengtis, i sommar ska vi vara tillsammans, det lovar jag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback