Kristina slutar spinna

Idag var min sista spinningklass med den bästa, Colin.
Åh, han har gjort varje måndag o torsdag värd att leva.
Alla borde få en släng av Colin.
Han är bästa människan.
Han var så söt idag när det var min sista gång.
Jag fick önska låt o övningar o flera gånger under tiden fick han hela gruppen att säga;
"Bye bye Kristina!"
Han har en thing att räkna när vi gör "jumps"..
Han börjar från tio och när vi kommer till 7 säger han alltid efter TEEEN.
Då har vi en liten thing, det har alltid blivigt så att jag tittar på honom när han gör det.
Och han har nu sagt flera gånger att han måste sluta säga det för det kommer inte vara samma sak.
Colin alltså, han är mest värd.
Ska aldrig mer gå på spinning.
Om jag inte ska hålla i den själv, isåfall till Colins ära.
Hejdå spinningfamiljen.
Ett steg närmare Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback