Kristina är redo för att fly

Landet.
Nu har jag lagat upp min mat. Sålt min cykel. Sagt upp diverse abonnemang.
Lämnat över min plats på jobbet. Sagt hejdå till vänner som lämnat innan mig.
Nu har jag 1,5 dag kvar på jobbet. O jag är redo att ta farväl.
Jag har köpt en mobil som ska vänta på mig när jag flyttar hem.
Extra lockbete.
Igår rensade jag ut det gamla och överblivna i min garderob.
Nu kanske jag tillomed får med mig mina saker hem.
På söndag äter vi avskedsmiddag med de vänner som är kvar på Dublins bästa Tapasställe, The Market Bar.
Om 5 dygn sitter jag på en köksstol i Årsta istället för Dublin o kallar det för hem.
Känns underligt men bra.
CVt är färdigskrivet och jag är redo för nya utmaningar.
Life is now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback