Kristina on the go

Vi har planerat i en och en halv manad.
Vi har planerat och hallt hemligt.
Inte sagt till nagon som skulle kunna forsaga sig till mamma.
Mina kara systrar sitter i detta nu pa Arlanda, jag pa Dublins flygplats.
De har kidnappat mamma klockan 04.30 imorse med Happy Birthday to ya i hogtalare och filmkameran i hogsta hugg.
Mamma blev satt i en texi och hade inte en aning om var de var pavag.
Var ar vi pavag?
Som i pa sparet.
Arlanda lampade taxin av pa och hon borjade grata nar hon forstod att de skulle till Paris.
Mest dock for hon tyckte hon valt fel jacka.
Typiskt.
Vi ska bo pa fem*****hotell och ata pa mors favvorestaurang ikvall.
Men forst ska vi surprisa henne med sjalvaste lilla jag. Kommer bli galet.
Hon har inte en aning om naganting och det ar det som ar det basta.
Hon ska till Paris utan att ha planerat ett endaste dugg.
Inte ens passet har hon fatt veta att hon ska ta med sig.
Pappa har vaxlat euro.
Han fick veta forst i onsdags.
Det har kommer bli varldens helg.
Och jag ska vara dar, inte i Galway som mamma tror.
Det kommer bli sjukt och ett minne for livet.
Nu kor vi!

Kommentarer
Postat av: mamman

Det blev "världens helg"! Vilka barn jag har:-D!

2011-01-31 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback