Kristina har en kräsen syster

Min syster Ernst söker ny livspartner, men kravlistan är tyvärr lite lång..

Hon ska bo i Stockholm, helst inte för långt bort.
Hon ska ha ett (fast) jobb
Egen lägenhet
Helst inte vara i behov av terapi, må bra.
Vara enkel och ha en hel barndom.
Vad mer?
Hon får gärna äta kött men gilla nyttig mat och kladdkaka (men vem gillar inte kladdkaka? Det borde vara den lättaste punkten att avklara)
Älska träning, men inte vara mer vältränad än jag, mer muskler än fett. (bör jag här skriva önskad fett- och muskel%...?)
Hon ska vara monogam och vilja ha barn men inte vara gravid före mig.

Ja vad säger vi?
Vem vill va först på tur?



Kommentarer
Postat av: Louise

Hade jag varit bi hade jag varit perfekt. Synd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback