Livet på HP del 1

Fredagsmorgon på HP:

En kund ringer in och undrar var jag ringer ifrån.
Dublin.
Var ligger det, jag kan bara Örebro?
På Irland.
Vi skrattar gott tillsammans.
Snart vänder sig det roliga till ett åskväder.
Han skriker och gapar och allt är mitt fel.
Jag gör bara som jag ska och det hela blir ganska komiskt för han vägrar lyssna på vad jag säger.
Eller han kan inte lyssna.
Han är hörselskadad.

Vår käre vän Dannebrogen sitter på andra sidan oss och dansar lite medan han läser i en intelligent serietidning.
Bamse på danska.

Vår andra vän från Belgien sitter och sover dagarna igenom och vi kan inte hålla oss för skratt.

Dårhuset på HP, välkommen

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle lika gärna kunna vara high valley. idiotkunderna finns överallt. var glad att du slipper dem face-to-face

2010-09-25 @ 00:08:42
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback