Kristina kommer igen

Den här veckan har varit slitig.
I måndags hade vi träningsverk och låg och skrek i soffan.
I tisdags var vi och tränade.
I onsdags kastade Cecilia min mat och åt upp min choklad.
Igår var jag på bio med sötaste Aino.
Idag är det fredag och vi ska ha fredagsmys? Ska vi?
Ja, inte blir det ugång i alla fall.
Förra helgen festade vi för två veckor frammåt, minst.
Men men.
Dessutom har jag börjat klockan 07.00 varje dag den här veckan.
Vilket betyder att jag är redo för sängen vid ca 17.00.
Dessutom har Cecilia blivigt förkyld och min hals blivigt krasslig.
Jaja. I helgen blir det rest. Och på söndag blir det paintball.
Det fick jag i födelsedagspresent av Aino.
Men nästa vecka blir det hårdkörning igen.
Lovar bildupdate så fort jag kommer hem idag.
Håll tillgodo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback