Kristina och Hugo Rosas

För 2 veckor sedan var "storbloggaren" Hugo Rosas på genomresa i Dublin.
Lisa, på bild nedan, hade stött på honom och bjöd med honom på HP AW på Diasys.
Det var ju härligt, med en "kändis" ibland oss.
Han berättade många härliga historier bland annat om när han skulle åka till stället, ungefär såhär:
"Asså jag är ju van att gå ut på Stureplan och där känner ju alla igen mig så jag tog inte med mig mitt leg. Men här var man visst tvungen att ha det så jag fick åka taxi tillbaka till hotellet o hämta det.. Sen fick vi inte komma in för vi var för unga (stackars pojken är väl inte ens 20?), men sen släppte vakterna in oss ändå.."
Hugo är van att gå ut på Stureplan.
För ni som inte vet, han slog igenom i "den rätte för rosing"...
Hann vann. Dock inte Lindas hjärta, men en smärre summa pengar..

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är inte ok att vara över 12 år och äta klubba. jag upprepar INTE OKEJ!!



Ska man känna igen denna man?

2010-10-04 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback