Kristina 2 levererar

Nytt fredagsmedly såhär på lördagen:

I want to know what love is, and I want you to show me.. Hon hade vackra ögon de var stora och gröna, hon satt så tätt intill mig hennes bröst var sköna.. Been there done that messed around I’m having fun don’t put me down... Fjärran locker du min skyn likt en diamant i skyn.. I still don’t know what you’ve done to me, a grown up woman should never fall so easily... Hans nos den var av garn.. I’m miss she’s to big, no she’s to thin, you want a piece of me.. Får jag smeka ditt gyllene hår, får jag kyssa din lena kind.. Just gonna stand there and watch me burn, but that’s ok because I like the way it hurts... Mamma hon säger stanna hemma ikväll, du var ju faktiskt ute igår... In my head I see you all over me... Camilla vill du jag ska pilla, då ska jag sabba din frilla... Baby if I got you I don’t need a parachute.. Om himlen finns är jag förlorad.. Bad boys always catch my eyes.. Om jag en gång ifrån Värlemalnd jag tager mig en mö, så vet jag att jag aldrig mer mig ångrar...


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-30 @ 18:34:24
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback