Kristina tar kontroll över sin ekonomi

En glad nyhet inatt.
Jag är inte så ofta inne på min bank och tittar hur det står till på pengasidan.
Alla räkningar förutom hyran dras automatiskt och hyran har jag redan betalat för några dagar sen.
Idag när jag loggade in för att se om jag har råd till något överhuvut taget blev jag mycket positiv överraskad.
Dessutom är det närmare till nästa löning än den förra.
Det är bra.
Jag klickade i historiken på vad jag har utnyttjat mitt kort till.
Såg bra ut.
Sen stannar jag upp vid en summa jag inte känner igen.
Jaha du.
Det kunde vara hotellet som vi inte trodde de skulle dra pengar ifrån, men det hade de visst gjort.
Så nu får jag inkassera massa pengar från Wallner och Lenkan.
Vilken dag!
Så nu ligger jag på plusplus och kan med gott samvete åka till London om några veckor och gotta mig.
Är man tät så är man..
Några 500 sedlar har jag dock aldrig hållt i, vore kanske härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback