Kristina jobbar natt

Att jobba natt tar en del på kroppen.
Jag jobbar 4 nätter i rad, sammanlagt 8 nätter i månaden.
När jag jobbar så jobbar jag.
Dagen innan fösöker jag sova så mycket det går.
Har en vana att vara ute och slänga runt kvällen innan så jag ska vara riktigt trött dagen därpå.
Har funkat fint.
Sen jobbar jag och sover från 9-17 på dagarna.
Schloff så har fyra nattpass flygit iväg.


Med min manager tillika syser och hälsocoach har jag nu fått inspiration till att kanske göra något åt kroppen min.
Så nu kan jag inte sitta på latsidan längre.
Inte så att jag har slutat träna, har faktiskt varit riktigt flitig på senaste, men nu blev jag extra sporrad.
Imorgon, eller ja, ikväll, blir det Boxpass klockan 18.
På tisdag eller onsdag får jag också se till att komma iväg.
För på torsdag ska vi till Ikea.

Så nu satsar jag på JUL 2010.
Här ska fittas till.
Äter gör jag redan ganska bra.
Dock är det slut med fyllematen.
Det kan inte vara så bra att vräka i sig hamburgers mitt i natten.
Men full kan jag ju inte heller bli om jag ska satsa.

Och det ska jag.
Fitt som en fitta.
Nu ni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

konkurrensen kommer vara hård Sis!!

2010-11-22 @ 07:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback