Kristina rapporterar

Ok.
Imorgon sticker jag till stan. Ska ha stadsweekend. Som vilken annan helg som helst. Det är jag som gör Dublin på helgen, visste ni inte det? Jop, så är det minsann.
Nr 1. Jag hade velat se Hoffmaestro igår med grilsen men jag skrattade gott när jag fick reda på att ingen kommit in. Hahahahahahahaha.
Nr 2. Jag vill åka hem och dricka vin med vänner på midsommar, men jag har inte bestämt mig helt och fullt. Inget i Sverige lockar egentligen. Bara de tuffa Öretgörlsen.
Nr 3. Imorgon ska jag träffa en ny svensk tjej. Vi ska bli BFF, eftersom Sofia inte kom in på skype idag som hon lovade igår när hon var på lyset så är det så det får bli.
Nr 4. Alla får gärna komma och hälsa på mig. Den 12-13 juni och den 8-12 juli är dock inga bra datum. Annars, kom bara kom. Som sagt har jag ingen längtan till Sweden och om jag åker dit i sommar blir det bara för en helg. Annars stannar jag här i mitt härliga countrysideliving by K.
Nr 5. Alla är även välkomna att flytta hit. Bara så att ni vet. Här finns allt och lite till. Inte som i Örebröjt där det finns inget och ingenting.
Tuff kille, två år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback