Kristina jobbar på

Idag har det inte hänt något väldigt exiting.
Vi lämnade barnen. Åkte till ett ställe på S. Jag tog bussen. Skyndade till Parnell St. Väntade en timme på att få mitt PPSnummer utfört. Sprang till bussen. Blev upplockad. Drack kaffe. Lekte med barn. Städade kök. Gick till bibloteket. Blev blöt av regn. Åt middag. Pratade med bebis. Och så vidare.
Så jag har inte någe vidare intressant bildmaterial för dagen. Mina nära och kära verkar ju ha fått nog på ett tag. Ingen verkar vilja umgås ikväll. Men så är det att bo på landet. Mitt umgänge är internetstyrt i veckorna. Och sedan på helgen kommer det braka loss. Var eviga helg. Öl. Skratt och sömnlösa nätter. Visst mama.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ett PPSnummer?

2010-05-12 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback