Kristina festar loss med google

Glömde ju att berätta om min lördagskväll.
Har tyvärr inga bilder dock.
För att fira att jag fått jobb drog jag med Toby, Ejva och Adem på libanesisk restaurang.
Där åt vi, och åt och åt.
Och drack och drack och drack.
Sen ville vi gå till en karaokebar.
Men det var fullt.
Vi gick på fest.
Googlefest.
Kul.
Drycker fyllde borden och i den stilen var hemmafesten igång.
Och trot eller ej, tydligen är Don´t stop belivin "Dublinlåten" oxå.
Den förföljer mig.
Tillslut somnade jag på världens minsta soffa hemma i Tobyonecanobys Parisiska lägenhet.
Det var en kväll det.

Kommentarer
Postat av: Tove

jag tror jag skulle gilla o komma över en sväng o sjunga lite journey. nu kan man ju flyga till dig igen! =) puss!

2010-05-05 @ 07:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback