Kristina byter jobb

Vem har sagt att jag har blivit uppsagd?
Nej nej, men mina krav var ju att ha minst två hästar, två hundar och 3 barn.
Så jag såg mig om, och valde en annan familj.
Jag ska flytta ut på landet.
Nu börjar äventyret på nytt.
Tack Annabellfamily, utan er hade jag aldrig hittat den här.



Här är mitt tredje rum jag ska flytta in i, på en månad.



Familjen består av mamma, pappa, Mattew 4 år, Conor 2 år och Jocelyn som ni ser här 3 mån.



Conor.



Två hundar alltså, som var ganska svår att fånga på bild.

Tjoho.
Jag flyttar på måndag!


Kommentarer
Postat av: Ersan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS Sister! Ta ingen skit och hälsa hästarna.



Postat av: Sof

Fråga om dom behöver en hästskötare så kommer jag flygandes på direkten!

2010-05-02 @ 11:21:09
Postat av: Gudmor

Men alltså!!!!! Köp en trisslott eller nåt.

ser bra ut. kram

2010-05-03 @ 09:56:36
Postat av: Tommymargrete

Hello, any body here???

2011-04-08 @ 15:13:03
URL: http://tommymargrete.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback