Kristinas morgon

Vaknade 7.30.
Begnt Åke har ställt in en automatisk väckarklocka i mig och sen bara lämnat mig här åt mitt öde.
Det är tufft.
Men bra för min mor.
Då vet hon att jag inte ligger på latsidan.

Idag har jag:
Ätit frulle.
Skaffat ett konto på en aupairsajt för Irland.
Kollat var jag kan bo.
Satt in min skinnjacka för försäljning på tradera för att få loss lite pengar. Den kostar typ 20 000 spänn så det är inget för er.
Bestämt mig för dagens uppdrag: Fixa nytt pass.
Skrivit lite i min "nyalivkalender"

Och en hel del annat.

Nu ska jag göra mig supersnygg inför min passfotografering.
Och promma till stan.
Såklart, mamma.

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hurra för att du bloggar igen. Och hurra för att du skriver i kalendern.

kram kram

2010-03-09 @ 12:50:41
Postat av: M.

Ja det är ju det jag säger: upp och hoppa och ut och spring, så får du lite gjort ;-)!



puss!

2010-03-09 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback