Kristinas bloppis

Ok.
Den som vill ha nått får skrika snarast, imorgon vid 10snåret hamnar de i klädinsamlingen.



Sportjacka, från Hm. Skönt fleecefoder. str 36
Paxad av Sofia



Sporttopp, pågrund av mitt rikliga bröskorgsomfång kan den tyvärr inte användas. Väldigt hipp kulört. str S
SOFIA


Snygg Tsha, dock lite kort för mig som gärna vill ha tröjor som går över byxkanten. str S
Till ERSORI


Kort väst, rekommenderad till små bröst. Str 164cl
Till Ersori


Skjorttunika från tricotten. Typ använd 1,5 gång. Str 36.
Tagen av MOR.



Kort kofta strl 38
Går till Karin



Kort kofta strl M
Oxå Karins



Multikultikulkofta strl 36
Till Sofia



Koftaktig tshirt med skjortkrage. strl 36


Kom ihåg nu.
Snabbast vinner, imorgon åker dom mot varmare bräddgrader.

Kommentarer
Postat av: Ersan

jag vill ha den gula toppen och barnvästen!!!

2010-03-11 @ 15:13:19
Postat av: Ersan

jag vill oxå ha tischan!

2010-03-11 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback