Kristina skojar till det

Haha.
Min ena larare Bernard tror att jag kan allting.
Och sa tog han upp en stor nyhet.
Det snoade igar.
Och det var kaos i nordirland.
300 manniskor fast i sina bilar.
Jag fragade hur mycket sno det hade kommit, kanske 1 cm?
Han fattade poangen.
Sen var jag tvungen att stanga av elementet for det overhettade mig.
Han fros.
Jaja.
Det var tva saker jag hade forberett att skriva, aven om jag bara kommer pa en just for tillfallet..
I alla fall.
1. Igar var det storm. Det var sakert inte mer an 5 grader i huset. For en regel ar kallt ute-kallt inne. Stupido.
2. Som sagt. Ingen ide om vad jag skulle skrivit har.
Jaja.
Nu ska jag aka hem o do some rest.
Sen ska jag in till stan igen for pubrunda.
Jups.
Storta update: Sadar, den fick sig en klam imorse ocksa.
Horde att Armand vann i mastarnas, synd.
Blev lite ledsen nar ingen kommenterat. Men nyhetens behag verkar ha lagt sig.
Glom inte bort att jag har varit borta i mindre an en vecka!!!!
Hej.

Kommentarer
Postat av: M

Ja Armand vann men Louise kämpade väl!

Du får fråga Marie om du kan få ett extra täcke:-)

Här är det också kallt och grått, men vi håller tummarna för bättre väder i påsk.

2010-03-31 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback