Kristina om tisdag

Tjiho.
Imorse snoade det. Japp.
Sa misstrosta inte, jag har det inte allt for bra trots allt, aven om folk gick barfota i shorts bara for tva dagar sen.
Idag fick jag byta class.
Det var bra.
Vi ar fem stycken i min grupp.
Och den haller lite hogre niva an den forra. Samma larare pa morgonen som jag hade pa eftermiddagen igar. Han ar top. Sen Bernard pa em, han var en rolig liten prick. Vi laste om Jesus pa korset och lite annat. Men kommer man fran sweden tror visst lararna att man kan det mesta. Ja ja.
Far val gora sa gott det gar, ar ju trots allt har for att lara mig.
Efter lektionerna gick jag ner till cafeterian, at lunch o borjade med mina homeworks.
Sen var det SALSAclass.
Det var a lot of fun.
Haha.
Sa nu har jag dansat i 2 timmar. Och det ska visst laggas ut pa youtube, inte hela de tva timmarna, men en liten snutt av mina misstag. Men jag skyller allt pa mannen som skulle fora mig, vilket han inte gjorde. Det var bara Korreanen som var min favvo. Men tyvarr fick vi inte dansa vid den stora inspelningen.
En rolig sak ar ocksa att jag haft ont pa min storta nar jag har borjat ga pa morgonen. Jag har inte gjort nan storre affar av det, for det har gatt over, eller kanslan har adapterats efter ett tag sa jag inte kannt av det. Men imorse! Tjoho. Da fann jag boven! Jag hade en finne pa stortan!! Hahahhahahaha. Det forgyllde min dag.
Vad hade jag mer att saga.
Jo, nyheter angaende ryssen!
Marie sa igar att hon fragat honom om detta var hans sista ar i Dublin. Bara for att hon ville veta, han bor anda dar.. Och innan de 4 aren han bott hos henne bodde han 2 ar i en lagenhet i Dublin. Han svarade iaf att han hade 3 ar kvar. Hahahaha. Han maste vara utvisad fran landet eller natt, vad ska han gora i 3 hela ar till?? Tr;ttnar man inte pa dataspel efter 6 hela ar??
Sen.
Annika, min gayiga syster fyller faktiskt ar idag. Grattis till henne. Typ 26. Herre. 26 ar val ingen alder? Nepp. Battre far du komma med. Hoppas hon kommer med i Robinson iaf. Da kan jag bli C-kandis pa kuppen. Jeee!
Tror inte jag hade na mer fun att dela med mig av, skriver imorgon igen saklart. Men bilder far vanta, dels for jag knappt tagit nagra och dels for att jag inte har internet tillgangligt pa min dator. To bad.
Imorgon ar det SPY Wednesday, and God knows what it means.
Japp. Imorgon ar det Pub-runda oxa. Kanske slinker med.
Tjoo flojt. Meddelar nar jag finns tillganglig pa You-tube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback