Kristina förargas

När man har bestämt tid för ett möte kommer man väl i tid?
Det har min mamma iallafall lärt mig.
Men.
Öbo verkar köra någon slags härskarteknik över mig.
Och jag hatart.
Nu är min bovärd 20 min försenad.
Och vad är det för stil?
Klart och tydligt bokade vi in 10.15 idag.
Öbo kan dö.

Hela tiden ger Gud mig tecken som säger att jag måste fly landet.

Tex:
-Öbo är dumma
-Mina närmaste vänner planerar parmiddagar
-Jag handlar bara kläder på Tricotten
-Diverse människor håller på att skaffa partners hittan o dittan
-Det största som kommer hända när jag flyttar från Öret är att lollo o karin ska starta ett korplag i fotboll

Käre tid, nu sticker jag från stan, från landet, här finns det ju ingenting att glädjas åt.
Nu är bovärden snart en halvtimme försenad. Kommer hon någonsin visa sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback