Kristina borjar skolan

Hellooo
Sitter i skolan.
Gjorde ett test imorse och min writing var peeeerfect.
Men min grammar ar ju lite sisadar.
Sa jag kom i en valdigt rolig class.
Dar folk pratade som de borjade med engelskan igar.
Men men.
Imorgon ska jag mova upp till Advance.
For jag vill slappa loss talket och det kunde jag absolytly not do in that class.
Sa vi far se hur det blir imorgon.
Lektionerna ar fran 9-13 och pa eftermiddagarna finns det aktiviteter att valja bland.
Idag ar det harligt osregn och stadsvandring.
Forlat gud, men jag tror inte jag gar med pa den.
Annars kanns det mesta bra.
Var helt slut igar sa jag vet inte nar jag somnade, men 22.40 vaknade jag o bestamde mig for att gora mig klar for natten. Da kunde jag inte rikigt somna igen och for forsta gangen var det for varmt. Men nar jag vaknade imorse var det forgaves lika kallt igen. Men jag har ett tjockt tacke.
Tove Tunlid, kan du mejla mig din mejl da? Du fick ju inte mejlet for att jag inte har din mejl, annars e saklart du skulle fatt det lille skrutt.
Vad ska jag nu ta mig for da?
Ska nog ta en liten prom till Bewles dar jag glomde mina WE handledsvarmare igar. Hoppas de ar kvar. Jag fick ju dem for free men de kostar faktiskt 300 pickadoller in real.
Sen ska jag kopa topz pa Boots.
Ja. En harlig dag i ett regnigt Dublin.


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Boots är bra på mycket!

2010-03-29 @ 19:31:28
Postat av: Äldsta sis

Ja på Boots kan du köpa portabel nagellacksborttagningsmedel som är skitbra. En liten burk med bomullspads indränkta i borttagning. Skiiiitbra att ha i handväskan. Och så kan man ha ett litet Mavalalack med sig också så är man fit för det mesta

2010-03-29 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback