Kristina blir glad

Hihi.
Hej igen.
Blev sa glad nar jag laste kommentarerna fran det forra.
Lollo, du kan bo i min sang, du vet jag har dubbelsang med eget badrum sa familjen behover inte ens veta om dig.
Ersan, resan var redan bokad sa jag far inte folja med, men jag far huset for mig sjalv i 10 dagar!
Jag ar helt genomfrusen idag. Dolans hus ar svinkallt, alltsa det ar sakert 10 grader i mitt rum, det ar kallare an utomhus! Men nu ar jag inne i stan och varmer upp mig.
Jag borjar hos familjen den 24 april, eller ja, da flyttar jag in. Sen ar det fritt fram for gudmodrar, mammor, pappor, systrar, broder, vanner osv att komma.
Tove Tunlid verkar helt ha missat att jag bloggar fran har, kan nagon slanga ut sig det i forbifarten nar ni ser henne springa forbi?
Allt ar lovely idag oxa.
Imorgon borjar skolan.
Nu ska jag snart och fika med Karinne's kompis Tobbe.
Om jag ser Ryssen som bor pa kattvinden i huset idag ska jag tvinga honom att dela med sig av sitt internet, men problemet ar att han aldrig visar sig, han sitter bara dar och tittar pa rysk Tv och har sa gjort i 4 ar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tove

bra att du talade om det för mig cookie. nu kommer ja titta in hela tiden! skriv gärna in mig på mejllistan med! PÖSS!

2010-03-28 @ 18:55:01
Postat av: Gudmor

Vilken tur den familjen har som får dig som barnflicka. och inte såååå många barn hörde jag av mamma.

kram

2010-03-28 @ 21:14:28
Postat av: Äldsta sis

Du kanske kan locka ner ryssen med nåt? Muta honom eller så

2010-03-29 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback