Kristina har fest

Idag var det fest!
Jag fick post!
Först från mamma:
Sen från syster som jag har väntat på i två månader:
I Ersans kuvert låg detta och ingenting annat (och då menar jag ingenting annat, inte ens en hälsning, en lapp eller ett fjuttigt hallå):
Dessa har hon alltså suttit och hållt inne med i två månader utan att skicka.
Jag har velat ha dragkedjeörhängen länge nu. Enda sedan jag såg Sofia den fina klädd i dessa skapelser.
Så festligt då att jag just förra helgen sprang rätt in i detta par, nedsatta till endast 1 peng.

Kommentarer
Postat av: ingrid

nu får du vakna och sätta igång bloggen!!!!!!!!!

har du postbröllop-syndråm?

2010-06-21 @ 23:03:08
Postat av: K

Montini! Vet du att jag kallade dig för Tini när du var liten! De är meant to be de där örhängena!

2010-07-03 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback