Kristina går mannekäng för sig själv

Ok, om vi träffar på bas dude i helgen gäller det ju att vara snygg som få.
Eller inte om, när.
Imorgon är det dock inte så troligt så då väljer jag bara en cool fredagsstajl, med black jeans and coolish top.
Sen på lördagen dock. Då kör jag på kjol och det svarta linnet som också går att använda som klänning.
Får dock se vilket jag fastnar för i stundens hetta.
Kanske tillochmed bara strippar av mig kjolen under kvällens gång?
Det vore ju lite tufft.
Jag har tillochmed tvättat conversen som ska sitta på fötterna.
Och ja, jag har även kört snörerna i tvättmaskin och inte orkat rämma de dirtiga igen.
Dublin bank holiday, here I am, rock me like a hurricane!

Kommentarer
Postat av: M.

mannekäng!

2010-06-04 @ 09:08:22
Postat av: Tove

otroligt snygga gröna skor tycker ja! TA DOM!

2010-06-06 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback