Kristina är ledsen i ögat

Jag är lite ledsen för att min Cecilia ska åka hem nästa tisdag.
Hur ska jag klara sommaren utan hennes påhitt?
Tack gode gud att hon kom in i mitt liv.
Har kanske glömt att berätta det, men ni vet hon Frida som jag först träffade här en helg i maj, hon bodde ju på samma ställe som Cissi och åkte hem efter bara några veckor. Hon var ju inte allt för party men jag ville ju ändå ge henne en chans, jag menar alla kan ju inte vara lika festliga som jag.
Men hon hade sagt till Cecilia att jag var tråkig.
Hahahahahahaha.
Aldrig har jag då hört att jag är tråkig.
Hahahahaahah igen.
Tur att hon åkte hem och lämnade oss för oss själva.
I helgen ska vi ha kul som aldrig förr.
Vi ska fira Vickan på Ikea med gratis prinsesstårta.
Sen ska vi dricka vin tills och dansa hela natten.
Som vi brukar alltså.
LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Logrisbajskorv

Tråkigt? DU? Nu blir jag nästan förbannad. Hur understår hon sig? Jag tycker du är mycket skojig. En av dom skojigaste faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback