Kristina mår bra

Min dator är fixad.
Ära vare Justin i höjden.
I fredags åt vi lunch med Justin, ni vet han som äger skolan som jag gick på i början, han som känner alla och som även känner delar av min familj. Ja.
Jag frågade honom om vad jag skulle göra med min dator.
Han svarade:
Min datakille kommer in vid halv tre och han kan fixa den.
Jag hämtade min dator och bad till högre makter att allt skulle gå bra för min lille bebis.
Datorn var på vifft över helgen och igår ringde Justin och sa att jag skulle få den tillbaka idag. Allt hade gått bra, den var fräsh och fin och det skulle inte kosta en cent.
Jag satte ett kort på ett knäckebrödspaket jag hade till övers och skickade Mark för att hämta den.
Min kära gröna bebis.
Du är tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback