Kristina har planer

Jag önskade att jag kunde vara lika stor som Blondinbella ibland.
Att jag kunde ha frågestund och få in hundratals frågor.
Men grejen är att ni som läser här, vad jag tror, pratar jag med mer än oftast.
Och det är mest för mig själv jag skriver ändå, för att senare kunna uppdatera mig om ups and downs!

Men men.

Nu är det såhär.
Den 9 augusti börjar jag mitt nya jobb. O vad jag längtar.
Den 6e eller 7e kan jag äntligen flytta härifrån!!!
Och var jag ska flytta?
Ja, det ser ni, det har jag löst!
Ska bo en vecka i min systers kära vän Torbjörns lägenhet.
Jag är lycklig.
Sen får det lösa sig.
Då är det ju bara 3 veckor tills jag kan sova i min o Cecilias delade säng.
Mitt liv kommer få en sån nystart.
Okej att det redan fick det när jag kom hit, men nu kommer jag faktiskt ha ett riktigt liv, inte något på låtsas.
Jag kommer ha nån stans att bo, ett riktigt jobb och vänner omkring mig.
Ingen är lyckligare än jag.
Sen kanske jag inte ska ha lösenord på min blogg längre.
Vad säger ni om det?
Jag tror det är dags.
Trots allt så har jag ju ingen aning om vad som händer i Svealandet, och jag bryr mig inte, och då kan man ju hoppas att folk inte bryr sig så mycket om att söka upp mig på intranätet.
Och om they do. Varsågod.
Här har ni mitt nya liv.
Irländare hit o dit. Kompisboende. Jobb. Öl. Träning. Ooooo. Jag ska få ett liv.
För irländare är det jag satsar på nu förtiden.
Det känns liksom rätt.
O lite spännande.
Det ni. Nu blev ni allt nyfikna?
Jag har ju mina beundrare, det har jag ju.

Så är det med mitt liv.
Och. Jag kommer inte hem till Sverige i augusti.
Det här är mitt hem nu.
Och alla är välkomna hit.
Det är en order.


Kommentarer
Postat av: A

Ärligt så tror jag inte Han bryr sig, låt honom få veta isåfall.



GRATTIS! Detta är du så värd. Börja leva för fan, utan tofflande och hemmakvällar som ett gift pensionärspar. Ut och hångla och var full dagen efter. Gå sen och träna och ät pommes efteråt. Men kom ihåg vem som gav dig råden :-D

2010-07-22 @ 21:10:28
Postat av: Ingrid

Bra jobbat tjejen!!!!!! Och lägg aldrig ner bloggen, skriv mer istället!!!! Kram från gudmor

2010-07-23 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback