Kristina behöver ett break

Inatt kunde jag inte sova.
Jag oroade mig mest för datorn tror jag.
Och det fick mig att drömma de konstigaste av drömmar.
Och nu sitter jag här, med en sovande bebis och två tvtittande killar.
När jag har all tre finns det liksom ingenting vi kan göra.
Jag har inte tillräckligt med händer för att vara problemlösare åt tre stycken varav en på fem månader.
Dessutom är jag trött som en tröttis.
Och har ont i halsen.
Tur att mams o paps kommer på torsdag o räddar mig.
Jag behöver ett break nu.
Tack.

Kommentarer
Postat av: ersan

Håll ut!! Imorrn kommer pappa och tar hand om dig.

2010-07-07 @ 11:54:54
Postat av: ingrid

nu måste du ha riktigt roligt när du inte bloggar

2010-07-13 @ 09:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback