Kristina mår skit

Sluta skryt om lyckliga världen.
Här kommer sanningen.
Jag önskar att vi stannat kvar i Thailand.
Bott på en strand och jobbat lite med att dra in folk att bo i världens snyggaste bungalows.
Men livet vänder.
Och drar åt ett håll jag inte har någon jävla aning om.
Livet drar och jag hänger fan inte med.
Någonstans ska jag sätta stopp.
Eller komma ikapp.
Kan någon ta mig tillbaka till min 17-års värld?
Då var jag säker på allt.
Idag har jag samvetskval varje dag jag ska välja vilka strumpor jag ska sätta på mig.
Strumpor som kan vara världens mest okomplicerade sak.
Och jag dör lite av tanken av att det är jag som valt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

se till att leka 17år istället för att tro att du är 35 och har mass skrikande bajsnödiga kids..

2010-01-05 @ 06:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback