Kristina går inte med i grupper på fejsbok

Varför jag inte går med i grupper på fejsbok:

Gruppen "2 kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti"
De som har gått med i den här gruppen, har ni inte hängt med senaste tiden eller?
Hur underbart det här än låter fattar ni väl att det finns något skumt med det?
Idag kan man läsa detta på gruppens sida:


Nu har vi passerat 200 000 medlemmar och pengarna kommer nu gå iväg! Enligt tidigare information avslöjar vi nu även sponsorerna.

Som många redan vet är det alltså Svenska Nekrofil-föreningen som nu skänker 500 000 kr. För att försäkra oss om att liken som förs hem från Haiti är i så gott skick som möjligt, dvs vi kommer inte behöva ha sex med folk som är lemlästade.

De som blir hemskickade för sex är:
* Först och främst barn
* Folk med intakta ansikten
* Folk som har alla lemmar kvar
* Endast har enstaka skrubbsår

Vi kommer även se till att liken blir tvättade så att killarna inte får jord och smuts på sina ägodelar när dom gör sitt med kropparna.

Bra jobbat allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

jag är helt med dej! stör mej på alla idioter som tror att det skulle vara på riktigt. hatar alla jävla idiotgrupper på facebook. fan vad jag hatar!

Postat av: Tove

Jag kände för lite omväxling.

Numera finns jag på denna adress!

Puss!

2010-01-21 @ 07:34:25
URL: http://tovestankaromlivet.blogg.se/
Postat av: Bosse

Puss, du har så rätt Kaka lilla!

2010-01-22 @ 00:01:23
URL: http://som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback