Kristina håller sig för skratt

Tydligen är det snökaos runt om i landet.
Av det märker jag ingenting.
Här är det solsken och mycket snö.
Men det är bara härligt, för jag har fem minuter till hörsalen jag vistades i i dag.
Men jag märker av det på Fejsan:

- Må SL brinna i helvetets eldar

- Hur många är hemma från skolan idag?:S

- är glad att slippa trängas i SL-kaoset men är trött på att vara fast i hemmet.

- kan inte ta mig in till stan på en timme som jobbet vill för ersättningsbussarna är jävla SKÄMT och sl.se har kastat in handukan gällande en fungerande hemsida!! helvetesjävlakuksnö

- Kommer ingenstans med trafiken. Så det blir och plugga idag!

- Hoppas verkligen vår bokade taxi kommer. Annars är vi fast ute på landet..

- undrar över hur bra SL är-- är det inte mina skattepengar?

- förhoppningsvis blir resan i kollektivtrafiken mer spännande än Sverige - Finland



Har ni inte förstått min poäng än?
Flytta till Öret o sluta klaga.

Kommentarer
Postat av: M.

Du har så rätt! Och i norra Sverige sitter de säkert bara och skrattar för så här är det varje vinter uppe i norr!

2010-02-23 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback