Kristina morgonfunderar

Här sitter jag nu, 3 timmar kvar till 19 dagars ledighet.
Frihet.
Jag lyssnar på musikhjälpen.
Jason har precis tagit över.
Jag har varit med slaviskt hela natten.
Det verkar vara en fin morgon i Malmö.
Här hänger snön i luften.
Jag kanske inte kommer hem på lördag?
Hem.
Jag menade bort.
Här är ju mitt hem.
Jag dricker yoghurt.
Probiotic Yoghurt med Rasberry smak.
Det lät ju nyttigt och bra.
På insidan av yoghurten finns ett recept.
Än så länge ser jag bara rubriken.
Rasberry yoghurt pancaces.
Det låter ju som himelriket!
Kanske ska jag överraska min kära Cecilia med lite bakisfrulle på lördag?
Nej.
Tro inte för mycket nu.
Men gott lät det.
Jag dricker te.
Morgonen är hoppfull men ångestladdad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback