Kristina vänjer sig

Det känns som att jag alltid bott i den här lägenheten, kunnat ligga i soffan hela morgonen och njuta av lite MTV. Men det var bara några veckor sen jag vaknade varje morgon av skrik och spring i trappan.
Tack gode gud att jag fått ett riktigt jobb. Här ska inte bli några barn på ett bra tag. Ha.

Nej.

Jag trivs så bra i mitt lilla liv här och det bästa är att det här är bara början!
Nu ska jag ut på promme.
Med tidtagaruret.
Mitt jobb ligger nämnligen inom gångavstånd från här.
Så om jag kan spara in på busskort för en vecka är jag ju världens lyckligaste.

Men först en liten surdegsmacka till lunch.

Kommentarer
Postat av: mamman

Du verkar ha det bra!

Här hade vi världens åskväder i natt, men värmen är kvar fast det är lite mulet. A och jag har paddlat på fm, nu ska jag plocka vinbär och göra saft. Ringer ikväll.

2010-08-08 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback