Kristina slöar i solen

Hello.
Jag hör att livet i Sverige rullar på som vanligt med jobb och slit.
Oj vad jag inte avundas er.
Hahahaahahahahha.
Vad har jag gjort idag?
Pratat om the Celtic fringe på första lektionen, druckit latte i basement med trevligt folk, läst horoskop med Bernard, ätit lunchmacka i solen, legat i St Stephens Green med en glass och latat mig hela halva eftermiddagen.
Livet är easy här. Och jag älskart.
Tyvärr var min dance class inställd.. Poor me. Men en em i solen var ju inte helt fel.
Om 2 veckor börjar jag jobba och pengar börjar rulla in.
Jag kommer leva som en lyxhustru.
Ihaaaaa.
Who´s envy my position?

Kommentarer
Postat av: Gudmor

because you´re worth it

2010-04-13 @ 22:19:53
Postat av: Emma

Då är det du och jag som glassar. Som mammaledig hänger jag bara i solen, promenerar och fikar. Härligt att du trivs!

2010-04-15 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback