Kristina kollar konst

Idag var vi pa National Art Gallery.
Med Bernard.
Han ar en rolig prick.
Har ingen storre lust att skriva sa mycket idag.
Men det ar iaf sol och jag ska kopa mig en bok sa jag har nagat att gora under de kommande fyra dagarna...
Jag kommer val vaxa fast i soffan med Marie.
Som for ovrigt rakt ut fragade nar jag kom hem igarkvall:
Are you drunk now?
Men sa illa tilltyglad var jag inte aven fast Mojitosarna endast kostade 5 euros.
Nu ska jag satta mig ner och skriva ett brev.
Japp.
Det ar sant jag gor.
Glad posk.

Kommentarer
Postat av: M

Bra att Marie håller koll på dig;-)

2010-04-01 @ 17:58:57
Postat av: Gudmor

Glad Påsk tillbaka till dig i soffan. Att läsa engelska hjälper dig att bli suverän på engelska. jag har haft fem ensamma sköna underbara dagar här kuppe endast med Moppe. Imorgon kommer killarna upp och allt blir som vanligt. Men som jag har sytt och spritt ut mina saker som symaskin,trådar saxar och massor av skräptyger som jag lekt med från morgon till kväll. kram

2010-04-01 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback