Kristina in evening

Nu är det kväll.
Jag har legat i min säng och tittat på Ramen Girl.
Thank God for stagevu.
Och tack till mig själv att jag är i Dublin.
Varje gång jag loggar in på fejsbok för att se vad som händer omkring blir jag lika förbannad.
Jag blir så arg.
Och jag är så glad att jag är så långt borta, men ändå nära.
Lustigt att boken jag köpte igår handlar om en tjej som flyr från Dublin till San F för att hon krånglat till det med sin pojkvän Adam. Hon har inget jobb när hon kommer dit, men det löser sig snabbt.
Jisses, min framtid är skriven i en bok som jag köpte av ren slump då den var på extrapris och var rosa.
Jag som tänkte skriva en bok själv, men tydligen var storyn redan tagen.
Jaja.
Dags för kvällsmacka.
Blev så hungrig av allt som hände idag. Internet hit och biodejt dit.
Imorgon kommer en PICupdate.
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback