TOGA

Imorgon är det TOGAFEST.
Kul.
Klädsel: Enbart ett litet lakan som man lätt slänger över höften.
Plats: Inne i stan, nämen så man ska cykla i enbart ett lakan slängt över höften.
Ja.
Det blir bra.

Sökte på det stora internet och fick upp flera filmer med namn som

HOW TO MAKE A TOGA?

Herremingud har folk inget liv?
Varför filmar folk sånt och lägger ut på internet?
Jisses.

Jag får väl filma imorgon när vi typ 10 stycken ska sätta på oss våra lakan här hos mina 18 kvadrat. Funny stuff.

Jag kanske också kan bli proffs, men då ska jag tusan ha betalt för mina exklusiva kunskaper.

Kristina om TOGA, ni fattar ju vad ni har att vänta

Kommentarer
Postat av: ersan

Vad är det här med toga och studentliv? Varför.. det är alltså inte bara en folkisgrej. jag är rädd. ta det lugnt.

2009-09-01 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback