Pennor är det bästa jag vet

Pennor, pennor, pennor, pennor.
Såg du senaste avsnittet av Lyxfällan? Hon samlade på allt, hade 4 källarförråd, köpte grejer till sitt blivande hus som hon skulle få när hon träffade sin rätta, det var bara det att hon hade bott på samma 27 kvadrat i 20 år.. Hon hade ju dock en förkärlek för pryttlar, typ prydnadsföremål. Så jag är glad när jag kan säga att min kärlek ligger hos färgglada pennor..

Och nu, jag fick det svart på vitt, eller rosa på grönt... Jag var ju på föreläsning om studieteknik, som för övrigt ska fortsätta imorgon, och han sa att färger förstärker inlärningen medan svart och blått är sämst, då kommer man inte ihåg någonting. Äntligen får jag skriva anteckningar i rosa, gult och oranget utan att någon kan kolla snett på mig..



Fint pennfodral va? Det har min syster gjort, till mig!

Kommentarer
Postat av: ersan

grymt snyggt. om någon vill ha ett likadant är det bara att beställa. det kan du hälsa. går att fås i andra färger oxå...

2009-09-16 @ 18:32:51
Postat av: Gudmor

superfint!!!!!

fråga ersan hur mycket hon tar för ett

2009-09-23 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback