Kristina VILL ha

När jag fyllde 19 fick jag den här otroligt snygga skapelsen av min man.




Nu är det så att jag vill och behöver en vattnkokare. Jag drar mig alltid för att koka te eller kaffe, för att det tar ju en evighet med en kastrull. Då är den här vattenkokaren det enda alternativet för mig. Den är snygg, den är liten och den är JAG. Den ska jag ha.



Och har ni någonsin sett en sötare toaster än denna? Den är bara för en toast, så perfekt för mitt compactlivinghome. Men Adam påminde mig tyvärr hur dyrt det är med ost och att jag aldrig kommer köpa det och därför är denna helt onödig. Nu när jag har en brödrost och allt.
Men den är ju så söt. Nån gång. Nån gång..


Bilder från OBHNORDICAS egen hemsida


Kommentarer
Postat av: Tove

ost är aldeles för dyrt. synd. men man KAN ju kosta på sig ibland. det gjorde vi igår. vi hade OST på våra varma mackor =)

Postat av: a

men gå och köp dig en vattenkokare. det har du råd med. verkligen. tänk vad livet kommer bli roligare. Men en toaster behöver du inte. Det är bara onyttigt skit. och ett gift.

2009-09-29 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback