Kristina svettas

Att blir snygg och smärt inför Beach - nått år, har liksom aldrig varit min grej.. Men nu ska jag satsa.
Jag börjar redan nu.
Beach 2010 here I am, och jag ska va så läcker att jag kommer vara förvisad till stranden hela sommarn.
Hur tänkte jag det här nu då?
Jo, den här arbetsveckan har jag varit 1 timme på gymmet, tagit ut mig på STEP-STYRKA och Medeljympat.
Och det bästa är!
Veckan är inte slut än!
Tove och jag kör hårt även i helgen.. Om jag har tur blir det fem träningar den här veckan, men jag kan nog nöja mig med 4 också..

Jag har kommit fram till en sak också.. Jag har aldrig varit någon som svettas så att det sprutar. Men!
I Asien tror jag att min kropp lärde sig att svettas ordentligt. Den svettas och svettas så att jag blir helt blöt. Helt fantastiskt, grattis kroppen, du har äntligen lärt dig!

Beachen här kommer jag, svettig men smal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback