Kristina muntrar upp sig själv

Har du som jag haft en helt hopplös dag?
För min del gick det snett redan igårkväll och jag vaknade imorse med svullet ansikte och ja, sen har det gått i det spåret. För att muntra upp sig själv är det jättebra om man går in på en affär och hittar en så här fin sak. EN korg som är gjord av återvunna tidningar, helt fantastiskt, från Indiska och endast 39 spänn!
Va?
Vilket kap.
Det gjorde tillochmed att jag tvingade iväg mig till gymmet och tränade mitt femte pass på 7 dagar.
Känner mig nöjd, check!



Men nu kan väl nån komma och laga mat åt mig?
Pappa?

Kommentarer
Postat av: cassandra

var det på rea eller? fantastiskt fin!!! vill också ha den.

Postat av: Gudmor

ser ut som nåt jag har gjort????

2009-09-23 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback