Kristina misslyckas

Det hände någonting fruktansvärt.
Kanske kommer jag bära med mig det här, ja, kanske halva dagen..
Jag kokade ett ägg, som vanligt.
Jag hade tiden, och skulle ta upp äggen innan fyra minuter flygit iväg.
Men tiden måste ha gjort ett hopp, för helt plötsligt hade det gått sex hela minuter och jag slängde mig på spisen för att rädda äggen.
Men det var försent..
Ägget var torrt och hårt.
Som jag inte vill.
Jag vill ha det mjukt, smarrigt och härligt.
Det gör mitt humör på morgonen.
Och nu är det förstört.
Kul.
Kul morgon.


Kommentarer
Postat av: Tove

du hämtar dig kakan, jag lovar! men lite hopp o skutt med gympaledaren blir allt bra igen!

Postat av: Anonym

det där ser ju perfekt kokt ut ju sis

2009-09-18 @ 19:47:26
Postat av: Helen

Kristina...helt underbar Blogg! Den piggar upp :-)

Kram Helen, Overjoyed

2009-09-21 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback