Kristina bjuder bort sig

När man inte alltid vill äta middag ensam, är ett hett tips att man bjuder bort sig, helt sonika, och då är ett annat hett tips att erbjuda sig att laga maten.
Det går toppenbra, och blir supertrevligt, jag lovar!
Sen om man har tur, kan man komma hem med en liten goodiebag, som jag gjorde.


Goddiebagen, i form av en svart ryggsäck som jag också fick, innehöll också, rester från kvällen - alltså matlåda till mig, knäckebröd med kardemummasmak och ett fint rosa paket.

Så, gör som jag, bjud bort dig själv och ha en härlig kväll!

Imorgon är det ett coolt datum har jag hört, 090909 och om man väntar in 0909 blir det ännu coolare.

PUSS


Kommentarer
Postat av: M.

Grattis på födelsedagen!!!

2009-09-09 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback