Kristina är trött

Puh. Nu har jag fixat lite. Dessutom sprungit runt med Sofio hela halva dagen. Så jag är slut. Körd. Ska nog lägga mig i sängen med min trådlösa dator och mitt bärbara internet.. Det gjorde jag igår, vid 22, skulle kolla Ensam mamma, såg ens inte klart programet utan vaknade 00.13 med datorn halvt över mig med konstiga ljud. Jösses. Men det är ju så mysigt att mysa ner sig, varm o go, o bara blunda lite medans man i alla fall lyssnar på vad de har för sig i rutan.. Nu har jag ju ett nattduksbord också..



Martin Stenmark är för övrigt jävligt patetisk.. Fy fan, har ni hört hans nya låt? Haha "Det e så det e, jag vet hur det e" eller tvärtom... Nej. Nu måste jag verkligen mysa ner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback