Kristina älskar CURRY

En liten påminnelse, curry ska uttalas på smålädska, annars ger det inte rätta feelingen..



Curry har ju liksom blivigt lite av min grej.
Dessutom är det största samtalsämnet i skolan. Vi pratar om Curry varje dag, på småländska då naturligtvis.
I alla fall.
Idag tog jag curryn till en högre nivå och kostade på mig kokosmjölk att ha i, dessutom fuskade jag lite med wokgrönsaker, dock färsk lök o broccoli, men ändå det blev gott.
Jag har bott här i, hmm, exakt tre veckor? Eller är det fyra? Fyra måste det nästan vara, oj va tiden går. Det jag ville ha sagt att nu är min curryburk slut. Jag har aldrig gjort slut på en kryddburk helt själv förut! Det här måste firas.
Hur.
Jo, med play i sängen.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Tove Tunlid

cuRRy is the shit! o du använde väl frysta wookgrönsaker o inte sånna på burk??!! kokosmjöl är ett möste till cuRRyn nästan Du lär dig kristina =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback