Hyllmeter

Igår var Theddan o Totti på Ikea. Till Theddans stora fördärv tvingade jag de att köpa en hylla åt mig, i utbyte mot att Adam skulle lära Theddan ett partytrick ikväll. Det gick han med på.
Vi var och hämtade hyllan hemma i 2B och direkt när vi steg innanför dörren på Studentgatan utbrister min man:
Får jag bygga ihop hyllan???

Visst tänkte jag, så slipper jag skada mina välvårdade naglar..



Adam började bygga.



Skruva och hålla på.



Och efter 11 minuter var den klar.
Nu står den bredvid köket och passar helt perfekt!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

vilken underbar hylla! vi ska med börja bygga nu. kan nog ta lite mer än 11 min. BYRÅ it is.

puss!

Postat av: Gudmor

han bra redig rockmusikern! Hälsa honom och ha en go kväll tillsammans

2009-09-26 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback