Världsnyhet i Örebröj

Idag har det kommit en världsnyhet till Örebro, den seglade just förbi mitt fönster och jag blev påmind om, juste, det var ju idag!

Nu ska vi alla ut på gatorna och fira, i det otroligt stålande mulna, grådassiga o regnigt härliga vädret!

Tjoho!

Örebro har fått nya stadsbussar!

De är lila!

Och, de går på gräs, potatis och skitet vi spolar ner i toaletterna.

Där kom den förbi igen!

Är det inte fantastiskt?

Sloganen är 0% avgaser 100% framtid.
Så poetiskt tilltalande att jag nästan svimmar av!

Här kommer Örebröjt med framtiden i sina händer.

Varför lila?

Kommentarer
Postat av: Tove

tycker de är dålig uppdatering på bloggen om bajset! jag ska nog uppdatera min nu =)

Postat av: Helen

Åh vill också bo där, älskar ju LILA! Kram!

2009-10-05 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback