Kristinas middagsvecka

För att fortsätta den goda trenden ansträngde jag mig även idag.
Fransk bondsallad ala Kristina.
Det ni ser är en salladsbädd, kokt ägg, halvstekta champinjoner och morötter, olivoljerostat bröd och kalkonbacon. Den nya revolutionen. Det blev inte ens nått stekflott när jag hade stekt dem. Perfekt.



Det här fick jag avnjuta efter 1 timme och 20 minuter i gymmet med Sof.
Vi tränade hårt idag. Crosstrainer, armar på alla olika sätt, ben, mage med början i när man kastar ner varandras ben - 50 st var. Sen situps och rygglyft. Men nu är min mage hård som en sten. Det ger resultat direkt i Örebro, kom hit vettja!

Kommentarer
Postat av: cassandra

bra jobbat! du kämpar på gött du kristina.

Postat av: sis

tar ni magen sist nu som jag rekomenderat?

2009-10-06 @ 22:34:01
Postat av: K

vågar man annat? du vet ju bäst sis

2009-10-07 @ 13:15:12
URL: http://tussilago.blogg.se/
Postat av: a

såklart jag vet bäst. eller iaf ganska bra när det gäller träning. (bra att du börjat svara på kommentarer)

2009-10-07 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback