Kristina om stockholmssjukan

Jag åkte till Stockholm i torsdags.
Det blir dyrt att turista i all för stor utsträckning.
Dessutom kan jag inte blogga när jag är där.
Finns alldeles för mycket att göra.
Här är det mer chill.
On the grill.
Every day and every night.

Idag har vi skrivit en rapport.
Det var givande.
7 sidor.
Tjo.
Men nej, inte riktigt.
Men den breder ut sig på 7 sidor.
Kul.

Ikväll ska jag träna. HAPPY MOVES INTENSIVE!
My favorite!

Livet känns ganska lugnt.
Nästa vecka är det tenta dock.
Men sen, då kommer nog mannen, och nästa månad blir han rik.
Då ska han bjuda mig på allt jag pekar på.
Ni anar inte hur bra det är.
Han har levt på mig nu sen sista månaden in Asia.
Det är kanon.
PAY BACK TIME

Here kommer I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback