Kristina om plugg

Att vara fri för egna studier en hel vecka innan tentan känns ganska lyxigt.
Kan inte minnas en enda gång jag börjat plugga till ett prov mer en två dagar innan.
Så nu går jag här, mellan mina väggar och skriver ut lite papper, öppnar några böcker och försöker slå in saker i skallen.
Än så länge har jag ju bara hållt på i förmiddag, så jag har gott om tid på mig.

För allt.
Och lite till.

Måste ju hinna träna också.
Stepis, på lunchen.
Då kan jag känna att jag gjort något bra av dagen i alla fall.

Och baka äppelkaka hemma hos sof ikväll med gott samvete.

Då har jag gjort mig förtjänt.

Kommentarer
Postat av: Maria Yvell

Det låter som du kommer att få en lugn och skön vecka ;)

Postat av: daniella

fin blogg :D

vad hittar du på då ?

puss

2009-10-28 @ 13:57:18
URL: http://dzaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback